Walne Zgromadzenia (WZ)

Od października 1991, daty kiedy to po raz pierwszy obsługiwaliśmy jako zespół walne zgromadzenie ...

więcej
Głosowania na WZ

Doświadczenia przez nas zebrane wskazują, że ze względu na znaczną złożoność formalno-prawną zagadnienia ...

więcej
Quizy i sesje interaktywne

Oferujemy obsługę tego typu imprez przy zastosowaniu terminali bezprzewodowych lub tabletów multimedialnych ...

więcej
Badania sondażowe

Głosowania sondażowe w tym zogniskowane ( fokusowe ) są jednym z najbardziej popularnych ...

więcej
Egzaminy, testy, konkursy

Systemy będące w naszej dyspozycji były i są z bardzo pozytywnym skutkiem wykorzystywane jako wygodne ...

więcej
Imprezy targowe

Tę propozycję dedykujemy w celu podniesienia atrakcyjności i prestiżu stoisk ...

więcej
Produkcje telewizyjne

Praktycznie wszystkie z oferowanych przez nas systemów do głosowania mogą być wykorzystane w ramach realizacji ...

więcej
Wybory

Systemy oferowane przez nas w tym temacie pozwolą Państwu, bez problemu, sprawnie, oszczędzając do maksimum ...

więcej

Produkcje telewizyjne

Praktycznie wszystkie z oferowanych przez nas systemów do głosowania mogą być wykorzystane w ramach realizacji programów telewizyjnych - zarówno na żywo jak i odtwarzanych. Możliwość nawiązania szerokiego kontaktu z publicznością zgromadzoną w studiu, odniesienie się do jej wiedzy, odczuć czy oceny coraz częściej umożliwia producentom telewizyjnym nadanie nowego wymiaru realizowanym programom. Od programów luźnych w konwencji, rozrywkowych, quizowych, teleturniejowych i badających wiedzę, aż po tematykę poważną gdzie zbieranie i pokazywanie opinii zgromadzonej, reprezentatywnej publiczności staje się kreowaniem opinii i poglądów widza.

Wykorzystywaliśmy nasze systemy przy dużych produkcjach telewizyjnych realizowanych „na żywo”, badających jednocześnie poziom wiedzy osób zgromadzonych w kilku studiach i ośrodkach telewizyjnych udostępniając dane wynikowe do studia centralnego za pomocą własnych serwerów internetowych. Systemy nasze uczestniczyły również w realizacji cyklicznych programów rozrywkowych, których elementem były quizy i badanie preferencji osób zgromadzonych w studiu.